אתר זה משתמש בעוגיות למטרות שונות, כמפורט במדיניות הפרטיות.

קטגוריה: תמיכה

האם אני יכול לקבל Class ip אחר?

ניתן על ידי השירות של Seo Edge, הזמין בתשלום, בעבור כלל לקוחות uPress (בחבילות השרת המנוהל או בעלי שרת VPS), אנו מאמינים ששירות זה יכול לספק תועלת רבה גם לבעל…

האם ישנם תוספי וורדפרס אשר לא יעבדו על גבי האחסון שלכם?

כיום ישנם מעל 40000 תוספים בספריית התוספים של וורדפרס, אנחנו לא מאפשרים להפעיל רק מספר מזערי של תוספים על גבי שרת האחסון המנוהל שלנו, לכן רוב הסיכויים שאם ברצונכם להשתמש…

האם אתם מספקים גיבויים?

כן, אנו מבצעים גיבויים יומיים לכל האתרים המאוחסנים אצלנו, כך שלכל אתר יש היסטוריית גיבויים של 30 ימים. בנוסף ולרבות למקרה חלילה שבו ייפגעו מערכות הגיבוי שלנו, העמדנו לרשותכם בממשק…

יש לי אתר שעיקר הגולשים שלו הם מחו"ל, האם האחסון יתאים?

בעת פתיחת חבילת אחסון ניתן לבחור את מיקום השרת עליו האתר יאוחסן (יש לנו שרתים בארץ ובחו״ל), אתה מוזמן לבחור לאחסן את אתרך באחד מהשרתים שלנו בחו״ל ובכך להיות נגיש…

כיצד ניתן לקבל עזרה מצוות התמיכה שלכם?

לפני פניה לצוות התמיכה, מומלץ לעיין בסרטוני ההדרכה המפורטים שלנו במרכז התמיכה, המכסים את הנושאים העיקריים. במידת הצורך, ניתן לפנות לצוות התמיכה דרך ממשק הניהול או בטלפון, ולקבל מענה מקצועי.

כיצד ניתן להעביר את האתר שלי משרת האחסון הישן אל חבילת uPress החדשה שלי?

מעבר לuPress מעולם לא היה קל יותר, עם שירות ההעברת האתרים שלנו אשר מבוצע על ידי מנהלי ההעברה המקצועיים שלנו, אנחנו נעביר את הקבצים ובסיס הנתונים משרת האחסון הישן שלך…